Csökkenthető Microsoft SQL üzemeltetési költségek
2016-04-01
Ford SPRINT pilot projekt az R&R Software támogatásával
2016-04-21

Ügyfél-elégedettség 2015

Továbbra is magasan az iparági átlag felett a R&R Software ügyfél-elégedettségi mutatói.

 

Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. Az R&R Software ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségpolitikája meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.

A tavalyi elégedettségi szint felméréséhez az R&R Software Zrt. az eddig megszokotthoz képest egyszerűbben kezelhető, okostelefonokon és tableteken is kitölthető, nyílt forráskódú technológián alapuló eszközt használt. Az elégedettségi szint az előző évek rekordértékeihez képest csökkent, de továbbra is magasan az iparági átlag, és a minőségpolitákban meghatározott küszöbérték fölött maradt:

ugyfel_2015

A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,53-re értékelték. Kiemelkedően magas továbbá a rendszerbevezések után nyújtott támogatási szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség: 2015-ben 5 pontból átlagosan 4,44-re értékeltek az ügyfelek.

Figyelemre méltó, hogy a „Mennyire elégedett Ön az R&R Software termékeinek, szolgáltatásainak színvonalával egyéb informatikai megoldás szállítókhoz viszonyítva?” és a „Mennyire valószínű, hogy a jövőbeni projektekhez Ön az R&R Software-t szállítónak válassza vagy ajánlja?” kérdéseket külön-külön átlagosan 4,35 pontra, azaz 87%-ra értékelték az ügyfelek.

Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat: a 80 százalékos elégedettségi értéket el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel külön egyeztet a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.