saga foods
Sága Foods Zrt.
2016-03-22
Cardo Bútor- és Matracgyártó Kft.
2015-06-23
heineken

 

A HEIENEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. jogelődje, a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. 2000 óta alkalmazta az R&R Software termékeit, szolgáltatásait és kompetenciáit. 2001-ben állt üzembe az egyedi fejlesztésű iEC elektronikus kereskedelmi rendszer, amelyen keresztül a nagykereskedő partnerek rendeléseket adhatnak le, elektronikus számlákat tölthetnek le, illetve szállítási információhoz juthatnak.

Az R&R Software 2002-ben vezette be FusionR SFA területi képviselői (mobil CRM) rendszerét, amelyet 2004-ben egészített ki Oracle Hyperion Essbase és Interactive Reporting alapú adattárház és üzleti intelligencia rendszerrel. A szakértők 2012-ben – akkor már a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. részére – frissítették a FusionR SFA-t a legmodernebb, Android eszközöket alkalmazó verzióra. 2013-ban egyedi fejlesztés keretein belül készült el az üzletkötői hatékonyság ellenőrzését támogató FusionR SFA modul, 2015-ben pedig a piaci jelenlét felmérését, elemzését támogató FusionR SFA modul.

A HEINEKEN 2012-ben vezette be az R&R Software FusionR SCC ellátásilánc-integrációs eszközkészlet specializált változatát, amelynek segítségével a nagykereskedő partnerek készletinformációi napi felbontással elérhetők, és elemezhetők.

A fenti megoldásokat 2015 óta az R&R Software szakértői távolról üzemeltetik a HEINEKEN saját informatikai infrastruktúráján.

 

Android alapú FusionR SFA mobil területi képviselői (CRM) rendszer bevezetése a HEINEKEN-nél

A jelenlegi formájában 2008 óta működő HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Magyarország meghatározó, és a világ egyik legismertebb sörgyára. Itthon gyártott márkáikkal számos hazai üzlet polcain találkozhatunk. A gyártó az elsők között ismerte fel a vállalati mobilitás lehetőségeit, a képviselők munkájának SFA rendszerrel való támogatásában rejlő előnyöket:

• A területi képviselők – On Trade Menedzserek – munkájának központi irányítása és ellenőrzése.

• Értékesítési rendelések teljesülésének leellenőrzése, rendelési előzmények áttekintése.

• Saját és konkurens termékek, azok kihelyezésének figyelése.

• Naprakész vevői információk azonnali elérése, ügyfélkapcsolati (CRM) tevékenységek támogatása.

• Piaci, értékesítést és marketinget támogató információbázis építésének lehetősége egyedileg definiálható kérdőívek és azok on-line feldolgozásának segítségével.

• Szoros integráció az SAP vállalatirányítási rendszerrel.

A HEINEKEN megjelenése óta használta az R&R Software FusionR SFA mobil üzletkötői rendszerét Windows Mobile alapokon, amelyet 2013–ban cserélt le a korszerű, Android készülékeket alkalmazó verzióra. A rendszer különlegessége a Samsung Galaxy P3100 táblagépekhez társított, kulcstartó méretű Motorola Symbol CS3070 bluetooth vonalkód-olvasó.

Az előző, Windows Mobile készülékeken futó változat is számos hasznos funkcióval támogatta a területi képviselők és a vezetőség napi munkavégzést.  E funkciók és a hosszú évek alatt felhalmozott adatok természetesen az új műszaki alapokra helyezett FusionR SFA rendszerben is megmaradtak, valamint további, hasznos újításokkal egészültek ki:

• Elkészíthetők és csatolhatók a partnerlátogatáshoz köthető, szöveges metaadatokkal is kiegészíthető fotók.

• Papírmentes ügyvitel: a korábbi, nyomtatott és e-mail formában történő kiküldése helyett a FusionR SFA elektronikus dokumentumkezelőjén keresztül tekinthetők meg a grafikusan szerkesztett termékismertetők, brosúrák.

• A FusionR SFA-ban elkészített túratervek automatikusan átemelhetők az eszköz navigációs- és térképszoftverbe.

Az új szolgáltatásokat is támogató FusionR SFA rendszer Android platformra történő migrációja zökkenőmentesen, folyamatos használat mellett történt: a HEINEKEN képviselői öt turnusban, a régebbi Windows Mobile rendszer párhuzamos üzemeltetése mellett álltak át. Az oktatást a HEINEKEN saját kulcsfelhasználói segítségével oldotta meg, ezzel tovább csökkentve a bevezetés költségeit. A fejlesztés az esztétikusabb, modernebb eszközök felhasználói élménye mellett további előnyökkel jár:

• Az előző rendszerhez képest ötszörös sebességgel történik a szinkronizáció.

• Az elektronikus dokumentumkezelés által teljesen papírmentessé tett működéssel jelentősen csökkent az ökolábnyom.

A HEINEKEN számára a FusionR SFA nem pusztán jelentéskészítésre, és ügyféladat-rögzítésre szolgáló sablonkezelő eszköz. Nikl Ferenc, a cég kereskedelemfejlesztési menedzsere az alábbiakat nyilatkozta:

„A FusionR SFA lehetővé teszi számunkra értékteremtő stratégiánk megvalósítását, miközben rugalmasan támogatja az üzleti folyamatok változását, bővülését. Az utóbbi néhány évben a piaci folyamatokhoz kapcsolódó adatszolgáltatási igények egyre komplexebbé váltak és ennek a folyamatnak a további erősödésére számítunk. Ezeket a komplex elvárásokat segít a FusionR SFA a legmagasabb szinten kielégíteni, a legkorszerűbb eszközök alkalmazásával”.

A HEINEKEN Hungária és az R&R Software területi adatgyűjtést célzó HEINEKEN Trade Census projektről videós esettanulmány is készült.

 

Megoldásaink - vállalati mobilitás

Megoldásaink - ellátáslinc-integráció

Megoldásaink - üzleti analitika

Megoldásaink - egyedi alkalmazásfejlesztés